Reparatie bij GamerUp


Mijn product is defect, wat nu?

Een defect product is natuurlijk erg vervelend. Bij GamerUp doen we ons best om het probleem zo snel mogelijk op te lossen. Neem contact met ons op via e-mail om je product op te sturen naar ons reparatiecentrum. Wij zorgen ervoor dat het defect zo snel mogelijk wordt verholpen. In sommige gevallen zijn wij afhankelijk van de snelheid van de reparatiecentra van de fabrikant, maar we houden je altijd op de hoogte van de status van je reparatie, zodat je weet wat je kunt verwachten.

  • Na 14 dagen nog niet gerepareerd? Als je product na 14 dagen nog niet is gerepareerd, zoeken we samen naar een passende oplossing.
  • Garantieperiode: Als wij een product repareren of vervangen binnen de garantieperiode, zijn er geen kosten aan verbonden. Lukt reparatie of vervanging niet? Dan krijg je het aankoopbedrag terug.
  • Geen verlenging van garantie: Reparaties of vervangingen onder garantie verlengen de garantieperiode niet en leiden niet tot een nieuwe garantieperiode.

 

Hoe kan ik mijn product ter reparatie aanbieden?

Je kunt je product voor reparatie aanmelden door contact op te nemen met onze klantenservice via info@gamerup.nl of door ons te bellen op +31 6 34174565.

Belangrijk: Stuur je een product op dat gegevens opslaat (zoals een harde schijf)? Vergeet dan geen back-up te maken, want tijdens de reparatie kunnen gegevens verloren gaan.

 

Na de garantieperiode

Als je product buiten de garantieperiode valt en de levensduur wordt door de reparatie verlengd, is het redelijk dat je een deel van de reparatiekosten meebetaalt. Mocht herstel niet binnen een redelijke termijn plaatsvinden of wens je niet bij te dragen aan de kosten, dan kun je ervoor kiezen om de koop te ontbinden, op basis van de gebruiksduur van het product. In dat geval doe je afstand van het product en ontvang je een gedeeltelijke terugbetaling afhankelijk van de leeftijd van het product.

De gemiddelde levensduur wordt bepaald door het type product en de oorspronkelijke verkoopprijs.

 

Alles over Garantie vind je hier


Reparatiekosten

  • Moet ik zelf betalen voor een reparatie?
    Als je product langer dan 2 jaar in je bezit is, kan het zijn dat je een deel van de reparatiekosten moet betalen. Indien door de reparatie de levensduur van het product wordt verlengd, kan het redelijk zijn dat je bijdraagt aan de kosten.

    A. Reparatiekosten worden naar rato van de levensduur van het product berekend.
    B. Normale slijtage aan onderdelen zoals harde schijven, laserunits, en andere mechanische onderdelen vallen niet onder de garantie en zijn altijd voor eigen rekening.

  • Mag ik eerst een offerte zien voordat er gerepareerd wordt?
    Ja, als het defect door eigen toedoen is ontstaan, leggen we de eventuele kosten altijd eerst aan jou voor voordat we overgaan tot reparatie. Onderzoekskosten zijn voor onze rekening. Als blijkt dat het defect niet aan jou te wijten is, dan wordt het product natuurlijk kosteloos gerepareerd.